-

Ska till pappsen idag så det blir itne så himla mycket bloggande men ska försöka få in något! Men jag lovar inget! Har haft en relativt lugn och skön dag. Men det jag har ju haft bättre om man säger så :) Nästavecka på torsdagen är ju jag inte hemma efter som jag har åkt på onsdagen och vet ni vad ? Haha då ska alla sjuor ha mattedag ! Kan ni fatta ?! Och jag missar ! :D Det är ju toppen ! :) Men ska fortsätta prata med min älskling som osocialt spelar! haha vilken kille man har :D Kommer aldrig fatta vad som är så kul med data spel.... stor DISS till det !

 lägger in en skön lugn låt :) Älskar Nicki Minaj, cool brud :) svart vit bild på mig från idag !
 


Kommentarer
Postat av: sofia

hej tyvärr kom inte du med bland finalisterna denna vecka :( men det var kul att du var med , och nästa vecka kan du få en ny chans till att bli en finalist! kram :)

2011-04-08 @ 21:33:30
URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/
Postat av: Louise

tuff blogg :)

2011-04-09 @ 12:35:52
URL: http://www.louiset.myshowroom.se
Postat av: Pontus

älskling älskling... spel är skoj :P

2011-04-09 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback