Halv studie dag!

Yepp som ni ser så har jag halvstudiedag idag :)  mysigt va ? :D Så börjar halv 2 och sen har jag musik i 45 min och så slutar jag inge :P Haha !  Lite onödigt sådär tycker jag. Men asså man ska väll vara glad ändå ? att man slipper typ 5 lektioner? ^^ Underbart ! :D Men efterskolan idag så kommer Oliver min stora bebis till Min skola och sen drar vi hem hit :) Det var sjukt länge sen vi träffades och det känns som att vi kanske borde göra det idag lixom... Den enda dagen jag kan göra något på Innan jag åker! MEn tyvärr måste sötnosen gå tidigt eftersom jag efterråt ska börja packa och Plugga ! Har ju Spanskaprov imorgon..... Jag har pluggat hur mycket som helst och jag kan alla övningar vi har fått som "övning till provet" utantill. + att spanska är ett av mina starkaste ämnen. Men fortfarande känns det som jag inte kan något alls! Sjukt jobbig känsla :( Får nästan alltid det innan prov :( Men men ! Ska nog ta och ringa linn nu och fråga gummisen vad hon håller på med om hon kanske ska komma över ? Aja PUSSAR !

Bjuder på dagens Outfitt :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin design, är det du som har gjort den? :)

2011-04-11 @ 14:07:10
URL: http://zips.blogg.se/
Postat av: EmizZ

sv: Tack så mkt :D Det är toppen med mig,tack! Själv då? kram ^_^

2011-04-11 @ 15:10:39
URL: http://emlovethailand.blogg.se/
Postat av: ' Olivia

Sv; Tack, detsamma! Absolut. Själv? :)

2011-04-11 @ 16:07:14
URL: http://oliviakaufka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback