I'm Alive !

Yepp flygresan gick topp! Men landade i bankok med första flygningen klockan 2 på natten. Jag vill absolut inte klaga för det är fantastiskt här ! Men det var riktigt jobbigt.... Kunde verkligen itne somna :( Dom släkte ner osv jag la mig med min filt och skulle sova... Men nej ! Efter 4 timmar hade jag bara legat där och försökt sova men det gick inte ! :( Sov kanske 2 timmar sammanlagt på hela flygresan (12 timmar tog det ) Så jag är riktigt trött. Men sen landade vi i bankok och hade 3 timmars mellan landning då gjorde vi inget :P Men sen tog vi flyget till bali och då sov jag i hela 4 timmar :) Skönt ! Sen därifrån blev vi hämtade med en bil och så kom vi till hotellet ! Och guuuud va fint det är! Det skulle regna och så här men nör vi kom så var det strålande sol och skit varmt!

Vårat rum är underbart ! och sängen är ENORM, värsta prinsess sängen när man drar ner mygg skyddet, sen har vi en stor altan och skit stor toalett med jätte stor dusch och badkar ! Vi har ju somsagt dator med oss och häär fanns det gratis internett uppkoppling ! :D Skit bra ! PUSSAR :)

Våran himmelssäng :)

terassen

utsikten från terassen. Ni ser det inte men det går en flod
precis nedanför räcket :)


det stora badkaret :)



Duschen rakt fram :)

Poolen :D


 


Kommentarer
Postat av: Julle

Vad fint det är! :)

allt bra?

2011-04-15 @ 08:56:05
URL: http://jjulleeee.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhh vad mysigt :D

2011-04-15 @ 13:08:45
URL: http://olindao.blogg.se/
Postat av: viktoriiia

tack! :)

2011-04-15 @ 20:07:27
URL: http://vet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback