Täby today

yepp som jag har skrivit så har jag shoppat idag :) Förlåt för extremt dålig uppdatering men det var just därför. Mamma skulle ha hämtat oss redan vid jalv 11 imorse för att vi skulle shoppa det sista tills på onsdag (då vi åker ) men så pajjade våran bil så vi blev hämtade mycket senare av mormor och så fick vi skjuss till våran hyr bil. Så bergningsbilen fick hämta våran bil. Sen drog vi in till stan. Med förmiddagen blev ju förstörd så vi åkte direkt till min dans och så tränade jag och sen drog vi till täby centrum direkt :) Där hittade jag 2 par shorts 1 bikini och en svart underdel :) SKit bra !! Och allt var super snyggt !  Bara för att jag var där utan smink och ditkörd direkt efter träningen så va Wiktor, kalle och Martin där ! haha sjukt kul :) Vi träffades en stund och så fortsatte shoppingen ! Men ni får se allt jag har köpt imorn.. och nu ska jag plugga vidare ! har ju prov på tisdag:( PUSSAR :D
btw. har fått många frågor om vad för musik jag lyssnar på för att slappna av. Här är en riktigt skön låt. + att den är hur bra som helst att både dansa och stretcha till... Love to you all !



Kommentarer
Postat av: Pontus

riktigt söt du är på bilden =) hoppas du hade en bra dag puss =)<3

2011-04-10 @ 11:02:36
Postat av: Nathalie♥

;) <3

2011-04-10 @ 15:59:54
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback