Lucia

Yepp igår va det Lucia och idag är det bara 10 nätter kvar till jul... herre gud ! tiden går snabbt nu dom sista veckorna ! Har typ inga läxor alls den här veckorna heller.. så det ända jag gör är att ladda inför jul och ta hand om mig och mina underbara vänner :)
Ni har säkert märkt (eller så klart ni har) att jag inte har bloggat på typ 3 dagar. Det är pga privata problem och har inget med skola eller vänner att göra. VIll bara klargöra det för alla eftersom snacket börjar direkt. Allt har nu löst sig men humöret kan ju dippa neråt ibland. Men sånt är livet ! Annars mår jag bra :)

Just nu sitter jag framför datan och pratar med älsklingen och dricker glögg, ååh det påminner så mycket om jul och jag älskar att ha julkänslan i kroppen! Ska också fortsätta lyssna på den här grymma låten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback