Älskade syster

Blir en hemma dag idag, Maddis har halsfluss och jag håller på att åka på samma skit. + att det är skit väder så det blir en toppen dag att passa maddis på :) Just nu sitter vi här nere och tittar film eftersom Städerskan är där uppe och städar :) Men fick borsta Maddis hår förut, och herre gud! upptäckte att hon har extremt långt och fint hår !!! Jag är så himla avundsjuk så att det inte är sant ! + Hon har perfekta lockar, här kommer några bilder på min älskade systers hår !
Innan jag hade borstat klart:


Efter jag borstat klart:


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

Hejsan bli medlem här : Http://supergratis.se/?r=82389 . Du samlar poäng där och när du har fått en viss poäng kan du växla in det mot nån sak till exempel en Iphone4 kameror presentkort eller vad som helst som du vill ha bland produkterna.

Du kan samla poäng genom att Värva vänner som jag gör eller så kan du vara med i tävlingar eller besöka.



Och det här är 100% gratis men det är vissa tävlingar som kan kosta eller om man ska köpa nått för att få poäng i ombytte men det väljer du själv om du vill göra inget måste direkt!!:)



Ha En Bra Dag Annars //JOSEFIN GARD!!



skulle du kunna göra en header till mig ?? :) om du gör ??

2011-06-17 @ 15:06:08
URL: http://josefingard.blogg.se/
Postat av: Pontus =)

Jävlar vad hennes hår ser rött ut på andra bilden :O!

2011-06-17 @ 15:09:56
Postat av: Madde <3

Nee pontus det gör det inte

2011-07-11 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback