Hej, hejdå !?

Hej  mina fina läsare ! Ja jag lever! :) haha började själv undra faktiskt, har så extremt ont i ryggen att jag inte kan ligga/stå/sitta på något sätt så det blir bekvämt eller så det slutar värka... Så går på alvedon ! :) Men annars är allt super bra här och jag har haft VÄRLDENS BÄSTA helg ! Har säkert 100000000000 bilder från helgen på Filippas kamera, men sötnosen har inte hunnit laddat upp dom än eftersom hon också ska iväg imorn. Så jag får lägga upp bilderna när hon har tid att skicka dom ^^ ! :) Fan va gött väder det har varit iaf ?! Idag var det 30 grader när vi kom hem super varmt! Kom hem vid 6 tiden och jag började direkt att fixa iårdning resten av min packning och lade ner allt i väskan och fixa pengar, nagelack, musik, bikinis, handukar, duschgrejer och allt annat som man måste ha med lixom ^^ blir ju borta i en hel vecka och om man tänker efter använder man extremt mycket mer kläder och sånt än vad man egentligen skulle behöva ? :D Så jag drar till skåne imorn med en 15 kilos tung väska :D MYS!

Planet går från arlanda halv 8 imorgon morgon, Så det blir extremt tidig uppgång vid 5 tiden.. ska tvätta håret och duscha och fixxa det sista innan vi hämtar Linn klockan halv 7. Flyget går till Malmö och det tar bara en timma :) Därifrån hämtar Linns mormor och morfar oss och kör oss hem till Smygehuk där vi ska bo ! Bilresen kommer ta ca 1 timma och tror att vi båda kommer sova som små grisar..... HAHA :D Men linns systemis hänger med så extremt mycket foton och sånt blire och somsagt har jag INGEN dator med mig så det blir inget bloggande :( HUR ska ni klara er?! försöker slänga in ett inlägg imorgon också ! PUSSAR

Bjuder på några super fina bilder på min lillasyster (Madeleine) och Filippas lillesyster (Julia) från midsommar! Njuut!

finaste Madeleine <3

Vackra Julia ! :)

Och de två sötnosarna tilsammans !


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Tack, vad glad jag blir :) Här är det bra, allt bra med dig då? Kramiz

2011-06-27 @ 19:46:47
URL: http://allabouthealth.blogg.se/
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

snygg blogg!

vad har du gjort idag?



kram!

2011-07-04 @ 13:41:07
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback