Mys dag ♥

Har haft en mys dag idag. Linn kom över vid halv 11 tiden redan och jag gick fortfarande runt i pyjamas ? Haha så jag slängde på mig kläder tvättade mig lite och började sminka mig medans hon satt i min fotölj och spela hög musik i mina högtalare :) Sen låg vi i min säng och pratade och höll på med datan och bara va.. Skit mys :) Efter ett tag gick vi ner och fixade lunch och pratade vidare :) då kom mamma hem med svenska jordgubbar åt oss ! Så vi sköljde dom och satta oss på Linns altan och doppade de i choklad ! :) Yummie ! vid 5 tiden kom hanna över och vi la oss i soffan och tittade på Top model :) Så jag har haft världens mys dag bara !

Egentligen skulle jag Linn och Jenny ha myst tillsammans och bakat osv. Men Jenny mådde dåligt och kunde inte komma! :( stackarn ! Krya på dig finaste ! Puss på er alla och en extra stor Puss till Jenny ♥

Dagens outfitt 

 
Jordgubbarna ♥


Linn råkade på ett EXTREMT klantigt sätt välta ut krukan med rosmarin, så
Det var bara att hämta spadarna och skopa över allt igen ! haha :)
mamma märkte iaf inget ! :D


Kommentarer
Postat av: natalie

tack, jag gillar ditt namn :)

jodå det e bara bra, sj?

2011-06-16 @ 21:35:01
URL: http://qweath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback