Packat och klart !

Så fort mamma kommer hem nu så drar vi iväg till Filippas segelbåt :) Har precis fixat naglarna och de blev super fina ! Lägger upp bilder senare ! :) Tror att det kommer bli mycket fotografering på båten så jag bjuder på några bilder sen :) Ska bara slänga ner lite smycken och grejs till Midsommar firandet i väskan och sen är allt klart ! :) Fixar tidsinställda inlägg också så stay sexy ! I'll be right back babes !

PS. Hoppas att ni alla får en super bra Midsommar helg ! Love to you all


Kommentarer
Postat av: cassandra

Haha, jag tyckte att det var lite kul att det stod: "Din webbläsare stödjer inte kakor"

Men jag hann inte heller ladda upp bilder.

2011-06-23 @ 15:35:48
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: wiktoria

Hej ! , allt bra med dig idag ?

Skulle vara kul om du kikade in på blogg och kanske lämnade en kommentar, för försöker få min statistik att växa :)

Kram på dej !

2011-06-23 @ 17:01:32
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback