Pankis olycka.... HAHA!

haft en underbar shopping dag och all shoppingen gick på kanske 800 kr? Det var bra för jag köpte ganske mycket saker :) Det var tyvärr för mina egna pengar men mamma får betala mig sen ;) jag och hanna sökte också (framförallt) efter skolavslutnings käder tills på fedag. Hanna hittade sitt och det var super fint! Vi tänkte köra på vitt linne/tuptopp med en hög kjol? Hanna ska ha en mörk blå och jag ska ha en vit och ljusblå randig kjol eller en svart med fina ljusa blommor på ? Båda höga upp till midjan.  Med några fina ballar och stora vita örhängen, fina armband och ringar? Det blir perfekt ! :D

Men ska berätta kort om gårdagen då jag och hanna slaggade :) Det började då med att wiktor kom till mig vid 1 tiden och vi hade det mys snackade och sånt.. Sen drog han hem kvart i 3 och jag till hanna vid halv 4. Var hos henne vid 4 och vi båda var peppade och super glada pga vädret! Så vi dunkade musik sminkade oss fixade oss och bara myste. Vi hade såklart ff :) Vi lagade även pannkakor. Men när vi gjorde smeten ska man ju vispa den så alla klumpar försvinner? Så vi började först att vispa för hand. Men det blev för jobbigt... Haha lata? så vi drog fram visp-maskinen som hanna hade. Och ställde ner bunken och satte på den så den började vispa smeten. Men så börjar hela bunken med smeten i att snurra runt och skvätta ut nästan allt i hela köket. HAHA! :D vi dog av garv! Gjorde även hannas brorsa. TYYYYYYPISKT oss ! Men haha vi fixade det och pankisarna bleev toppen :) Sen efter det drog vi ut vid 8 tiden och köpte godis hyrde film och myste i en park. UNDERBART ! och vädret var toppen ! Det är det ju även idag? Super väder ! Sjukt varmt.... jag dör snart :D PUSSAR

2 tub toppar, en leopard aktig och en vit !

Ett vitt pösigt linne! super fint !

Ett svart linne med knappar mellan brösten, seeexii  :)

En grå magtröja

SMINK ! mina 2 favvo mascaror, ett super bra puder perfekt till sommaren!
och en super fin ring som passar perfa till min underbara klocka :)

Pankaks bilderna får ni sen ! PUSSEN :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra puder.. haha man ser ju din obeskrivligt synliga rand.

2011-06-04 @ 23:05:24
Postat av: Nathalie♥

Va synd att du inte skrev Namn eller mail så jag kunde svara. Men jag har inte använt varken puder eller fundation på riktigt länge, tror att det är 2 månader nu ? :) Slutade sminka mig så mycket dels för min torra hud så jag blev fläckig och för att jag även började ha mitt naturliga hår och slutade platta. hade ingen lust att sminka mig så super mycket då. Idag förstår jag också att de inte alls va fint att ha så mycket smink! men det är tur att jag nu hittat en sminkning som passar mig bra enligt min åsikt! :) Skriv namn nästa gång, kram!

2011-06-05 @ 12:59:21
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback