Tandläkarn..

USCH ska till tandläkaren idag.. Hatar tandläkaren men det gör ju typ alla? Hoppas jag inte har något hål eller något för jag är sjukt nervös som vanligt ! Jag blir alltid nervös innan jag ska dit för att jag verkligen inte vill ha hål! MEN jag har ALDRIG haft något ! Tror inte att jag kommer ha något den här gången heller.. men jag är fortfarande skit nervös.. Min lillesyrra däremot har haft många hål i tänderna även fast hon borstar dom typ 3 gånger om dagen JÄTTE NOGA.. jag borstar tänderna 2-3 gånger om dagen regelbundet, finns inget äckligare än att inte borsta tänderna..! Men jag tycker sund om henne, vissa har tur och vissa har inte ? :(

Ska berätta lite kort om dagen, vakande vid 10 imorse la mig tidigt igårkväll typ vid 12? För jag var så sjukt trött! Så jag vakande av mig själv utvilad och ganska pigg. Sen blev det frulle och mys i soffan till typ klockan 11, då började jag fixxa klart mitt rum. lägga papper i rätt lådor osv. Hittade 850 spenn då! Pengarna hade åkt bakom en låda så när jag drog ut lådan ur skrivbordet så hittade jag pengarna ! LOVELY ! så lycklig nu :) Men iaf. Efter det drog jag ut och sprang 4 kilometer och när jag kom hem duschade jag och åt lunch och nu ska jag sminka mig och sen blire tandläkarn och bio ? Vi får se !
btw. så drar jag nog ut med filippas familj på segling redan imorn, blir borta tills på söndag sen drar jag till Skåne på måndag ! Mer om det sen, pussar :)


Kommentarer
Postat av: Nadin

Hoppas det går bra!

2011-06-22 @ 15:49:04
URL: http://nadinns.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Tack så mycket det gick super bra ! :)

2011-06-22 @ 21:54:48
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: puffiie

Älskar du att fotografera?

Var då gärna med i min fototävling!

Vinnaren får en länkning i menyn en hel vecka.



Instruktioner står här: http://puffiie.blogg.se/2011/june/fototavling-anmal-er.html

Hoppas att du vill vara med, KRAM!

2011-06-23 @ 00:31:02
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback