Födelsedagen

Hej babys ! Hade släkt kalas i Söndags så här kommer alla mina presenter som jag fick sammanlagt+ att jag fick massor av kläder i Thailand och Pengar! :) Men dom orkade jag inte ta kort på eftersom alla nog vet hur tusen lappar ser ut ? :D fick något runt 2500 typ. Inte lika mycket som vanligt men det var nog eftersom resten av grejerna jag fick var dyra ? PUSSEN
Super fin klocka!

Silver ring från hallbergs guld. Alltså en fin ring!

En ormring i silver




ett berlock armband i silver med fina berlocker!

Smyckesskrin! RÖTT :D

Massor av Lådor där jag ska ha nagellack smink osv.
När jag gör om i rummet

Britney Spears Parfym Fantasy! Underbar!

Escada parfymen! Summer :)

Chanell Väska- äkta!

Massor av nagellack :)

Super fin plånbok

Bio kort!

Åhlens presentkort!

Dator väska äkta Edhardy!

Lite saker till rummet eftersom jag ska göra om :) Ett smink bord
till smink, spegel, lampor och där jag kan ha datorn, dataskärmen
och högtalarna !




Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vilken fin blogg !

2011-06-02 @ 12:30:23
Postat av: Nathalie♥

Tack så hemskt mycket kära du! :D

2011-06-02 @ 12:31:03
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: EMMAS

åh vad mkt fina saker du fick :D

2011-06-06 @ 11:33:57
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback