Svar på komentar


Va synd att du inte skrev Namn eller mail så jag kunde svara. Men jag har inte använt varken puder eller fundation på riktigt länge, tror att det mer är 2 månader nu ? :) Slutade sminka mig så mycket dels för min torra hud så jag blev fläckig och för att jag även började ha mitt naturliga hår och slutade platta. hade ingen lust att sminka mig så super mycket då. Och det är mycket finare! Håller du inte med ? Idag förstår jag att de inte alls va fint att ha så mycket smink! men det är tur att jag nu hittat en sminkning som passar mig bra enligt min åsikt! :) Fint snett sminkade ögon och naturell hud! Skriv namn nästa gång, kram! :)

Håller ni inte med ? Ha inte massor av smink, det är inte snyggt! Man ska ha lite så man ser naturell ut men eftersom jag inte kan sminka mig så bra och lär mig fortfarande så har jag hellre inget alls! Och det är mycket finare. Så våga gå ut utan smink och speciellt nu till sommaren :) Då ska man ju inte ha smink alls egentligen? Men jag som är en sån tönt som jag är vågar inte gå utan, men ni som vågar tveka inte!
Sen sönosar skriv Namn eller mail så jag kan svara er. vet inte om det är för att ni inte står för vad ni komenterar eller om det är för att ni är rädda... Haha jag bitts inte ! :)


Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: åå tack gullet!! :)

det e superbra :D sj?

2011-06-05 @ 14:08:32
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: petra ramstedt

Du är riktigt söt ju :)

2011-06-05 @ 15:33:13
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback