Vafan?!

Vad menar dom nu ! VÄDRET? Idag är det ju toppen väder, hur varmt som helst och strålande sol ! :D Det ÄLSKAR vi ju ! Men hallå? Imorn och frammåt? Vad menar dom nu? Blixtrar imorn, dåligt väder på torsda och freda? NEJ ! PROTEST ! så FÅR det inte bli ! Nu ska det vara varmt och skönt hela sommaren ;) Haha nej men iaf näästan och framförallt på torsdag, fredag och helgen efter som har skit mysiga planer med tjejerna på torsdag och fredag äre ju skolavslutning sen är det SOMMARLOV ! Man kan ju inte gå på sommarlov och så regnar det?:( Men ska iväg till gymmet nu, blir hårdträning idag som alltid ;) Och när jag kommer hem blire sola på altanen som gäller? Yepp ! ska iväg och dricka 3 liter vatten nu jag döör av törst ! :D sen drar jag PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Åh, tack så mycket! Hihi ja, jättegulligt föl :3 Jo jag lever, själv?

2011-06-07 @ 18:05:21
URL: http://bewareofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback