Altan-mys !

Just nu sitter vi (jag hanna och linn) på Linns altan och myser som sjutton efter en skit dag ! Haha orkar itne berätta vad som har hänt idag men jag var iaf så förbannad (som jag kan bli) Att jag slog sönder mitt armband i ett enda slag mot ett skåp. Pga en lärare ofc.. Usch... Vill bort från våran skola.. Men iaf! Vi sitter här i solen och myser och  dunkar skit bra musik och ska troligtvis snart studsa :) Men jag kanske går hem för mitt rum ser ut som ett stort himla mombnedslag, ska ju fixa det snart! Men vi höres senare !
Skit bra låt ! en av favvoriterna nu !



Bild på mig och en av mina favvo cheyer !


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

riktigt snygg blogg! Älskar din heade :)

2011-05-11 @ 23:16:17
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: sven åke göran persson

bby jag älskar dig <333 // PONTUS!

2011-05-12 @ 12:37:29
Postat av: Olaida

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-12-16 @ 10:23:37
URL: http://olaida.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback