Årets första bad!

Yepp idag blev årets första bad! Men ska berätta om hela min underbara dag från början :D Vi hade friluftsdag idag det var skit skönt på ett sätt för vi slapp skola och så men det var extremt jobbigt ! Vi åkte till djugårn och skulle promenera runt där och så började vi ! Det var till en början lite mysigt tills det blev skit varmt och vi skulle gå i en timme till typ ! Då haha vi höll på att DÖ :) Men det var ju bara att gilla läget det var skit fint där vi gick i början och värmen ska man ju INTE klaga på ? ALDRIG ! Det är ju inte ofta det är sånt här fint väder i maj lixom ? :S så sluta klaga på värmen ! ;) Men iaf sen gick vi fel och in i en skog och skit? As onödigt.... Men iaf efter den halvmisslyckade dagen åkte jag och linn spårvagn till Kungsträdgården. Först gick vi in i gallerian och linn köpte en bikini och sen gick vi till kungsträdgården och köpte varsin mjukglass, båda beställde liten men jag fick en dubbelt så stor glass som linn ? Haha :) Sen satte vi oss vid fontänerna där och solade lite och badade fötterna! Så hiimla mys ! Lite senare drog vi hem och bestämde oss för att dra ut och jogga till Kaanan ! Så yepp det gjorde vi ! Sen tog vi ett iskallt bad där och solade lite ! Skiit mys, men har extrem träningsvärk ! Ska fortsätta med mitt pluggande nu eftersom jag har fusik prov imorn.... men PUSSEN !








Kommentarer
Postat av: KARINA LARSEN!

// Tusen takk for kommentaren :)Ja, alt bra. Der da?



Fine bilder!

2011-05-10 @ 22:19:31
URL: http://fashi0ndoll.blogg.no
Postat av: Eriicaaa.

Sv: jodå, det är bra! Själv? :) Kram

2011-05-10 @ 22:41:14
URL: http://ericaaxell.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :D

2011-05-12 @ 17:24:58
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback