Hemma igen

Hej mina finisar ! Ville meddela att jag faktiskt lever :) Haha, var helt slut när jag kom hem igår så jag orkade helt enkelt inte blogga ! Usch, slöis ! Nej men jag hade ju en 12 direkt resa ifrån Bankok med flyget över natten.. och tror ni jag kunde sova? Nej ! Fick inte en blund.. usch usch, så igår la jag mig och sov redan klockan 8 för att jag var så himla trött.. för mig var klockan då 2 på natten eftersom tidsskillnaden 6 timmar föra våran tid.. Så just nu håller jag på att vända rätt dygnet. :) Just nu sitter jag och pluggar i min stora rosa onepiece ! :D Helt underbar är den ! Jag fick den ju i födelsedagspresent som jag önskade mig ! Har även fått en silver ring som är en orm, ett jätte fint smyckesskrin, pengar,örhängen, plånbok, massor av nagellack, prydnads lådor att ha smink och sånt i, spelgel och lampor till rummet och ett nytt stort skrivbord ! Ska göra om mitt rum snart och det ska blii sååååå snyggt ! Har inte haft släktmiddagen eller fest för tjejerna än heller så får fler presenter snart ! ;) Men imorn börjar jag med att ladda upp alla bilder från resan ! dök och simmade med fria enorma fiskar... berättar mer imorn pussar !
 


Kommentarer
Postat av: :o

Hej !

Jag har precis fixat en videoinlägg I min blogg , skulle vara grymt om du kunde tänka dig kolla den och säga vad du tycker om den !

Kram

2011-05-07 @ 17:50:26
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback