Hey sexy!

Hej mina finisar ! Har haft en skit underbar helg :) Och har varit lite upptagen med annat så att det inte blev något bloggande alls ? :( Suck ! Besviken på mig själv, fy ! Men iaf, sitter just nu och funderar på om jag ska platta håret idag efter tvättning? hm... Det var sjukt länge sen jag plattade det och vill testa igen eftersom mitt hår vill inte vad jag vill just nu... Bad hair week ?! Haha usch... Men har inte haft några lektioner alls idag och kommer inte ha det på hela veckan :) Det är super ! Men vet inte om det vi gör just nu är så mycket bättre? Gör ritningar hur man ska kunna göra om våran fritidsgård grottan? Suck.... Sjukt tråkigt och nu vill jag bara sova eller typ dö ? Jaja ska snart iväg och träna med älsklingen linn och sen ska jag nog planera helgen med Hannish ! UNDERBART ! läängtar.
Btw. alla dessa svenska låtar med typ Oscar Linnros, Eric Amarillo och typ andra svenne pojkar :P ? Dom är egentligen ( vad jag tycker) Särskillt bra ? MEn på något sätt lyckas den här låten sätta sig på min hjärna och jag blir typ glad och får värsta sommarkänslan utav den? Den kanske blir en sommarplåga som alla säger eller...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin!

2011-05-16 @ 19:39:21
URL: http://juicybomb.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

tack :)

2011-05-17 @ 08:12:23
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback