Jordensundergång...

Asså okej? Fick reda på det här för en vecka sedan och har inte orkat skriva om det för att det typ är HELT sjukt ! Haha :D Några andra senila gubbar sa ju för några år sedan att jorden skulle gå under 2000 men... ? Jaa ni ser ? Och jag blir såklart lika förbannad som alla andra på den hära gubben Men jag tycker samtidigt att det är lite skojj för att om nu jorden skulle gå under idag så jaa... ? Vad ska vi göra åt det lixom? Haha + att om jorden skulle gå under klockan sex? Ehm det är olika tidszoner i olika länder och så? Haha då skulle det ha varit värsta jordbävningen i indonesien och landet skulle ha varit borta nu ? Samma sak gäller ju andra länder? Förstår inte ! Men jaja, om det är våran sista dag idag så pratar jag med Bästisen Oliver, har dansat (tränat) , Var med en av mina allra finaste Älsklingar hanna hela dagen igår och vi hade det helt underbart ! , har varit med mamma och lillasystern resten av dagen + kvällen och jag har min onepiece på mig ! ;) Så jaaa underbart !
Men va inte rädda, inget kommer att hända ! vi kanske hörs senare? Bjuder på en världsbäst låt nu 
ÄLSKAR ER ALLA !



Kommentarer
Postat av: ~ tilda johansson

kolla gärna in min blogg där jag ger mina läsare 15 procent rabatt på hela beställningen från hoofstore!

2011-05-21 @ 17:21:51
URL: http://tildamaria.devote.se
Postat av: Nathalie♥

Okej :)

2011-05-21 @ 23:12:49
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback