Vädret?

Sitter just nu med Linn hemma hos mig. vi båda är trötta små blöta katter. Haha :P Vi var påväg till gymmet efterskolan och så började det smått regna och vi fortsatte att gå. Sen när vi nästan var där började det att SPÖ regna. Och vi tänkte gå hem igen men fick ett ryck och gick i regnet och bara pratade. vi sket i träningen helt enkelt och tog en promenad i spö regnet. så nu sitter vi hemma hos mig genomblöta som två katter och dricker super varmt te och pratar :) Mys, Mys, Mys! PUSSEN
Rött hår? Haha ja! får vinröda slingor i solen ! PUSSAR :D


Kommentarer
Postat av: Evelin

Hej!

Var gärna med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg, jag lottar ut 2 st! Tävlingen avslutas på söndag :) Kolla in för mer info! Kram

2011-05-25 @ 20:50:55
URL: http://eeveelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Kul !:)

2011-05-26 @ 17:52:47
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback