2011-11-11

Åh vad finns det och göra när man är ensam hemma och är sjuk förutom att lysnna på musik och leta musik? och förståss plugga...? Har typ snart läst ut en hel jävla 300 siders deckare. Har skit tråkigt och så fort jag reser mig upp dunkar huvudet och det känns som min hjärna har ett inre disco så hela golvet skakar.. Haha, konstig jämförelse jag vet. Sov länge igår och var hemma då också, sov typ hela dagen och pratade med pontus ♥ Älsklingen fyller alltid min vardag. sen när han inte kunde snacka längre pratade jag med Wiktor en stund :) Fina  grabbar det ♥

Men ligger i soffan just nu och letar bra musik. Är helt ensam, och har piss tråkigt :( men men vad gör man? Tur har jag iaf,  älsklingen Linn kommer hem hit efter skolan och ger mig lite mer plugg och ska sköta om mig lite :$ Love her!
Okej ha det bra Bitches!
 
Ps. Är piss avundsjuk på alla er lyckoostar som har varit utomlands på höstlovet och fortfarande är! Orättvist!

2011-11-11 just sain!


Skiiiit bra låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback