Farsdag

Mamma är påväg just nu till flygplatsen för att hämta mormor och morfar som kom hem från Barcelona Precis ! :) Hoppas dom har haft det bäst, tror det gjorde dom gott iaf. Men vi ska fira morfar idag då så jag har bakat muffins imorse (gjorde det aldrig igår för jag orkade inte) :P som jag sedan ska garnera med grädde och blåbär! Yummie :D Sedan har vi dukat fint och lagt fram rosor i en vas och hans presenter. När de kommer hit blir det någon slags lunch middag för dom. antagligen har de fått frukost på planet!

Åh vill också åka utomlands! bara komma bort lite sådära, värmen solen vattnet ! gud va skönt det skulle vara! Att bara slappna av och glömma ! Låg i sängen idag och skulle plugg läsa och helt plötsligt somnade jag utan att märka att jag ens var trött och vaknade av att mamma öppnade dörren och stressat sa att hon skulle åka :) haha skönt va det!

Hostar fortfarande som en gris men ska gå ner nu och börja med potatisen vi ska äta :) Hasselbakspotatis, supergott :) Sen kommer de nog! Tihihi! ska kanske ringa pappa sen också. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback