piercing

Har tagit ett nytt hål i örat, vad tycks ? eller rättare sagt ett till hål :D kostade bara 80 spenn och är skit nöjd :) tog ett till i höger öra och det är en fin silver sten, men nästa grej är att ta ännu ett till hål i höger öra och ett til i väster, så det blir 3 i höger och 2 i vänster. sen vill jag ta en i näsan ( en liten silvrig sten) och en över läppen, haha! percing kvinnan eller vadå ? :P

men min dag såg ut såhär: Vakna, hårdträning, bowling i kista, shopping, middag, hem, mys i soffan :)
Mycket jag hann med idag ! och jag vann bowlingen och fick 4 strikar? va inte det bra ? :D Håller även på att ladda över bilder ifrån skåne, inte för att det var så många jag tog :$ men ändå! Och sen ska jag ta några riktiga bilder på mina blåmärken, klantiga jag ! :( Gör ooont! Men ska titta på idolutröstningen nu ! PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback