Skåne- bilder

Kom nyss hem från teatern Romeo och Julia, jätte fin musikal och sorglig :( Tror jag faktiskt klämde fram en tår i sista akten. Efter föreställningen blev det middag på Stake House. Dyrt men jätte coolt och skit god mat ! blev tom efterrätt. Men nu blire lite bilder från Skåne, puss !

Ozzy !

en trött Ozzy, som låg vid mina och Pontus fötter i sängen! så söööt!
en jätte trött ozzy :)

lilla sickan <3

Jag innan vi åkte och innan körning :) Har riktiga motorcykel brallor, om ni undrar :P

Lille linus pojken :) Körde också men bilden var för ful för att ladda upp ;)

Ser kanske inte så faligt ut, men det är värre i verkligheten och har ett dubbelt så stort
lika dant på andra benet vid knät :(
För er som inte vet så när jag körde cross så gick det skit bra och jag körde bra
men sen när jag skulle stanna gick det mindre bra och på något sätt stegrade jag
och föll såklart av crossen och den föll över mina ben... snyggt jobbat. Som tur var
va Håkan där och sprang fram och hjälpte lilla mig :D Men det gjorde inte ont blev
värre senare, men som tur är har det blivit mycket bättre och gör inte alls ont längre
bara lite öm ;) Pussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback