Mys kväll

Sitter i soffan med verkande fötter och myser med familjen. Jätte mysigt! Plus att jag ligger i min nya jätte mysiga tjock tröja från h&m. Jag, Hanna, Nermina och Linn var nämligen och shoppade i Stinsen i.....4 timmar typ.  Det var jätte mysigt och vi hade jätte kul och det blev mycket shoppat! Smink, smycken. koftor, tröjor, nagelack och lite annat :) Sen blev den lunch, lite sushi !

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hade Hanna, Limpan, Martin och Alex här :) vi myste och tittade skräckisar och jag har ÄNTLIGEN hittat min SLADD! :D eller städerskan hittade den... Så nu är jag jätte glad och ska fortsätta fotta kläderna jag köpte igår har bara fottat smyckerna och sminket!

Snart kommer hannish över och ska sova här inatt, troligen ska vi ha en liten tjej kväll med girl talk och sen ska jag fan ta och sova... sista natten man får sova så länge man vill.. sen är det skola igen F U C K.
Nu ska jag sörja CHIAO
 
 
Gårdagens outfitt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback