Provocerande skit

Jag fick en komentar för inte så länge sen där en tjej frågade mig varför jag inte skriver som många andra, provocerande saker. tex när jag har bråkat med någon. För det är faktiskt så att just nu är det ganska mycket jobbigt skit omkring mig och andra vänner! Och det är förståss jätte jobbigt :( både för mig och mina vänner !
Men innan jag började 8an bestämde jag mig för att vara mogen. 7an var ett rent helvette med bråk och skit och jag vill inte tillbaka till den perioden så jag tittade bak på det jag gjorde fel och nu försöker jag ändra på det! bli bättre på att förlåta, säga min åsikt, vara ärlig, inte vara bitchig och det viktigaste att inte vara provocerande och tex ge bitch blickar! Den tiden är över och den borde vara för alla! Men vissa tycker fortfarande om den mer, åh vad ska jag säga? "omogna stilen". Så jag har bestämt mig för att bara gå vidare som inget har hänt när saker händer, Nån kallar mig bitch. Aha? personen tycker inte om mig och bad for her/him för då känner den inte mig helt enkelt! :)
Och livet har blivit så mycket roligare när jag bestämde mig för att se allt positivt istället lixom, och det borde alla göra!

Men nu ska jag fortsätta prata med Adam om feest och sen ska jag äta thai mat mamma kom hem med..... TIHI :D och så hörs vi sen!

Jätte ful bild jag vet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback