SKåne next !

Okej, rikig dålig uppdatering jag vet! men klockan halv 8 om en och en halvtimma drar jag till Bromma flygplats med mammis för att åka själv till skåne :D tihih ska bli skit kul och super mysigt ! Äntligen är det höstlov och jag ska sova extremt mycket och bara mysa med mig själv och Pontan! jaa, jag ska bo hos pontus i 6 dar blir det så jag kommer hem torsdag kväll och då blir det ännu mera mys med familjen, Ska också blogga hos pontus men vet inte riktigt hur det blir med bilder? för han har nog ingen bärbar data, får se om jag kan ladda upp ändå! Packningen är klar och är sjukt taggad! :) Jag och mamma åker tidigare till flygplatsen så vi kan shoppa lite på Taxfreen ! :) Men nu ska jag packa klart det sista i handbagaget och sen bär det av snart! tihihih, love you ALL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback