Små shopping !

Efter skolan idag drog jag hanna och Linn upp till vällingby för hanan skulle köpa hårfärg och färga ikväll! Åh va fin hon kommer bli! Tror linn ska färga hennes hår vet inte riktigt? de ska sova med varandra ikväll och jag skulle egentligen varit och sovit hos hanna, men jag hade så sen träning idag (kom nyss hem) så jag tackade nej och mina små älsklingar blev jätte ledsna :( Hur ska mina kycklingar klara sig utan mig! haha neej men jag ska cykla över till dom imorgon efter jag har vaknat duschat och klätt på mig för vi har studie dag! yippie! :D Behövs VERKLIGEN ska jag säga er! fyfan vad skolan är jobbig, måste plugga spanska typ hela dan imorn också... har spanska prov på onsdag!
Men iaf, vi åkte till vällingby efter skolan och då köpte jag även ett KNALL rött läppstift från Maxfaktor och sedan en svart ögonkugga (som ser vit/silvrig ut på bilden) som är JÄTTE glittrig! ååååh äntligen hittar jag en perfekt ögonskugga! Så imorn blire prov sminkning med Hannish och Limpan till fredag! måste testa vad som är snyggast ;) haha, nu ska jag kila ut och titta på Svenska Hollywood fruar! Pussar!


Kommentarer
Postat av: mahdis

fin header:)

2011-10-11 @ 07:34:24
URL: http://mahdiskavakeby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback