A.R.G


Ååååååååååh blääää vad arg jag är på en viss person! Som helt plötsligt kommer från igenstans och drar upp mitt förflutna som jag för ett tag sen lagt bakom mig och gjort allt för att glömma! De dagarna, veckorna månaderna, året , Som jag ägnade åt denna person som helt plötsligt försvann när den inte fick som den ville och även fick det låta som mitt fel även fast jag inte hade gjort NÅGOT nu är det helt plötsligt okej att komma tillbaka?! Och när jag besvarar det han skriver slutar han igen och nu har vi inte pratat på  några dagar igen och så kommer värsta medelandet om älska och bla bla bla. FALSKT ! kom inte tillbaka om du inte är redo att satsa. Eller vänta? Kom inte tillbaka alls ? :D  Du kan bara dra åt  H*****E. Åh så trött på killar vill bara tillbaka till den varma och trygga famn jag hade bara för 3 månader sedan.. det skulle ha varat i precis ett år nu. Men jag vet att det inte fungerar och jag är så rädd att falla tillbaka i den mörka gropen som jag under sån lång tid jag satt fast i.
 
FUCK YOU :D

Till dig T.
Lek inte fin i början om du ändå hade tänkt att vara en douchebag. Ta inte dom första stegen om du ändå hade tänkt att backa senare. Lägg ner ballheten, och var dig själv istället. Ta inte hennes hand om du ändå hade tänkt att släppa den. Säg inte ett ord för mycket om du ändå hade tänk att ångra dig. Titta inte på henne om du ändå hade tänkt att titta likadant på andra tjejer. Ljug inte om du ändå hade tänk att berätta sanningen. Och säg inte att du älskar henne om du ändå hade tänkt att lämna henne.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-09-20 @ 20:48:43
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback