Fest.

heeeej alla super söta killar och tjejer! 
Sitter just nu i hannas rum med fixade mysiga sängar med massor av kuddar och med myskläderna på. Är SKIT trött. Som sagt serveade jag och hannisen på 50 års fest ikväll. Eller rättare sagt hela kvällen och Natten? Från klockan 6-4.. Nu altså. Vi har serverat mat, efterrätt, sprit, fixat musik, dansat, och MYCKET mer. vi hade även egen bar där jag och min babe stod i typ 4 timmar och gjorde Margaritas, moscow mule, Teqilas, gin tonic, lime och vodka och mycket mycket mer! Det var super kul och funderar på att bli bartender och gå kurser senare? Fick lära mig massor av drinkar och olika sprit sorter och blanda osv osv.. Samtidigt som folk trodde vi var 18 och gjorde massor av drinkar till oss? Så fick smaka. Jätte roligt! Alla vuxna var as packade och en speciell började faktiskt stöta på mig ordentligt typ tog mig på rumpan pussade mig osv :O Så fick man ju  höra hur "jävla snygg, sexig, het söt underbar" Man är ;) haha riktigt roligt var det iaf. Man skulle fan spelat in allt som hände ikväll så dom fick se att dom faktiskt försökte pussa en 14 åring och dansade som en apa, hällde ut sprit lite överallt, krossade glas osv ;) Riktigt roligt hade det varit! Och eftersom alla var så packade så ställde vi fram ett glas till dricks så nu har vi samlat ihop typ 100 spen eller något bara, någon lade till och med ner en 500ing men så tog han tillbaks den och lade ner en 20 istället ;) Synd! :P Men nu blire mys med kladd kaka och grejer! Ska även lägga mig och massera mina fötter, 6 timmer i 12 cm klackskor tar på än! Vi sprang ju ut och in och upp och ner hela tiden! Så mina fötter förkänar lite mys! PUSS På  er!
Sleep tight lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback