Mys kväll.

Sitter hemma med mammsen och lillasystern i soffan just nu och har haft en ganska omskakande dag. Men har varit med Hanna min Ängel hela dagen. Älskar Henne och är lycklig lottat som har henne. Nu ska vi sätta på en film och jag ska bara sjunka ner i soffan ett tag och inte tänka på något. ska nog ta en dusch snart eller ett bad.. Och imorn taggar jag till Göteborg med familjen så att ni vet det :) Imorn ska vi till Liseberg och så ska vi bo på fit hotell och med spa och shopping på söndag. Kommer hem på söndag också så jag bloggar då.

Puss på er, glöm inte att ni är fina vad än någon annan säger.
Gårdagens oufitt.

En ring jag köpta igår med Linn påväg in till stan! Jävla snygg!

En mag hoodie jag köpte i helgen. idag blev det den och ett linne och leggins som gällde.


Kommentarer
Postat av: Ella Jacobson

Snyggt!

2011-09-10 @ 09:12:57
URL: http://quince.myshowroom.se
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Allt bra? :)

2011-09-10 @ 09:38:21
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback