Rubrik?

Men tjena bloggään :) Idag vare " Min middags dag" som betyder att jag gjorde dagens middag :) Blev Bullgur sallad med pannbiffar med grejs i, det var gott tycker jag ´men var inte så hungrig. Men Hur mår ni? Jag mår iaf helt okej, min förskylning är långt ifrån borta men det går snart bort. Hoppas jag.... Ska nog plugga nu, fy fan säger jag bara Alla säger att 8an är tung men såhär tung? har super mycket läxor så jag inte ens kommer ihåg och vet vad jag har? Glömmer lixom bort allt bara för att det är så mycket. Och mer blir det ! + betygen och allt känns ganska piss just nu rent ut sagt och inget blir bättre av att man inte alls trivs i sin klass... Jaja vi höres imorgon och kanske efter idol? Måste titta på det! Älskar uttagningarna ! elektropop !
CIAO ;)
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback