KLADD KAKE OLYCKA !

Usch har legat hemma sjuk hela dagen och vill just nu bara sova, men kan inte göra det.. har precis målat naglarna och HATAR att inte kunna sova på nätterna, Men vad har jag gjort idag då? Aa typ ingenting! Vakande sent, ringde pontan som också är sjuk och pratade länge, sen lade jag mig i soffan och låg där ett tag innan jag fixade Frulle som blev en STOR kopp The och en macka, fick inte i mig mer så fokuserade på att dricka varmt med honung, Mums :)

 Sen så skulle jag baka 1 kladdkaka i muffinsform bara till mig då, men det gick HELT åt pipan, det blev för mycket i muffins formen så allt rann ur formen och igenom gallret i ugnen så när jag kom ner och skulle titta till en så låg det lixom en kaka på botten av ugnen och muffins formen som fortfarande stod kvar på gallret var helt sne och nästan inget var kvar i den. Så jag hivade fram en talrik på bänken och tog en stor järn stek spade och öppnade ugnen och tog upp kladdkakan på botten och slängde den¨up på fatet. Men den höll ^^ Det såg ut som en mini kladdkaka, helt rund och så MEN botten var helt bränd så stängde av ugnen och började as garva så är ännu hesare nu :P Sånt Händer BARA mig och hanna typ <3 TIHIHI :D PÙSSAR
 


Kommentarer
Postat av: daniella:)

Fin blogg där!:) Allt bra?

2011-09-01 @ 20:07:30
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Allt är bra här, sj ? :)

2011-09-01 @ 21:10:27
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback