Suck.

Snart tar jag bussen till skolan för 1 lektion.... Fy fan va onödigt. Vi har halv studie dag och min halva klass har lektion på morgonen.. suck säger jag bara . Och vi har SVENSKA med Kickan.. Det känns ju lagom kul sådära -.- TRÅK. Men det är bara att åka dit och sen åker jag hem igen för att plugga medans Linn och Hanna typ skulle till Vällingby och Bromma blocks? Men känner inte riktigt för att åka någonstans över huvudtaget i det där Piss vädret! :( Så det är lika bra att jag Åker hem direkt igen och myser i Soffan, kanske ringer hit någon. Vi får se, det är ju just sånna här dagar man ska ha en pojkvän som bor nära som bara kan komma över och så har man en hel mys dag framför sig... Åh AVIS på alla tjejer där ute med sånna killar! Njut babes :) Idag får det bli myskläder, svarta leggins svart linne och vit tjocktröja och skinnjacka på det. MYS ;) När jg kommer hem blire nog onepiecen eller mjukis med sockor och mys tröja... det är verkligen höst väder så det är lika bra att satsa fullt ut! Haha Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback