Vällingby

Idag direkt efter skolan åkte  jag och Limpan upp till Vällingby tillsammans för att köpa det sista till Hannas Fölsis imorn ! åååååh min baby fyller år imorgon! Och på fredag blir det lite fiesta hos mig med några Dels för att fira hanna och för att det är mys ! Så det blir nog Jag Hannisen såklart, Nermina och Limpan sen några killar också! Tipp Topp kommer det bli :D

Btw. Asså OMG det ligger ett stort kolsvart molntecke över hela spånga just nu typ? Ska det bli storm eller ? :O Molnen kom typ hit på 3 sek och nu är det helt kolsvart ute? :O Usch va läskigt... Men nu lägger jag in en bild jag tog på buss-sationen i v-by på min outfitt idag, jeans rosa tjock tröja och skinnjacka. så ska jag fortsätta planera med limpan och prata med pontisen! :) CIAO


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan!

Va med i min blogg och tävla om te och votivljus från PartyLite. Mysigt nu när hösten och mörkret kryper sig på. // Kram

2011-09-15 @ 11:45:45
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback