Outfit



Kom hem för typ en halv timma sen. Jag och hannish slutade vid 4 Men stannade kvar i närheten av skolan till typ 4 för att hon skulle fixa något med Jenny? Så självklart stannade jag med min pärla! vi tog en tripp till Tindra där vi mötte Fehim och tog något varmt att dricka :) Vi satt där skitlänge och snackade om allt. Mys! Sen taggade vi tillbaka till skolan och träffade bella och jenny. Sen drog jenny och Hanna och jag och Bella tog bussen hem :) Mysigt att ha selsis hem! Nu ska jag börja plugga om jag orkar... Fast först ska jag kolla klart på Jersey shore! hihi, ikväll blir det tränig vid 7 och sen ska jag sova tidigt. Hihi är svin trött! Vi höres bruds :D puss !

Bjuder på dagens outfit: den här är en av topparna som jag köpte i lördags, och halsbandet! Chockrosa! Love it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback