Puss

Sitter just nu i soffan med en kopp te och sörjer lite framför Morden in midsommer. Det är ju söndag, och söndags tradition. Men är lite ledsen pga att pontus åkte hem idag... Jätte Jätte jobbigt. Vi åt tidigt med mormor och morfar och åt jordgubbar till efterätt innan vi lämnade älsklingen pontus på flygplatsen. Grät som en liten stucken gris när vi gick därifrån. Haha! kommer sakna min gubbe enormt!

Men just nu sitter vi och pratar i skype. Men ska lägga mig tidigt ikväll för imorn ska jag jobba ! har prao hela nästa vecka, så för mig blir det inget lov nej.. Suck, är inter super taggad om vi säger så men jag får tänka på att det är för att vi ska till indonesien så när alla andra sliter och jobbar veckorna innan lovet, ligger jag på en strand och steker och blir BLACK :D För er som undrar ska jag praoa på Ica Maxi på fridhemsplan. Från 9-3. väldigt bra tider så kan göra saker efter jobbet. och detär bra! Men nu ska vi prata vidare och ska be mammisen att göra en inbakad fläta i mitt hår :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback