småå shopping

Små handlade lite idag, även fast vi var borta i typ 4 timmar ? Haha, men folket som var med handlade mer än jag :) Måste spara lite pengar... Men jag köpte 2 p ar bruna/guld glas ögon väldigt fina båda två! ska nog köpa ett par till i veckan då jag och hanna ska handla... hihi :) Sen hittade jag en läpp penna,glittrig nagelfil och en mascara på rea! Så har handlat bra idag :) Maddis hitta skor och några bikinsar och älsklingen hittade två pike tröjor! så dagen var helt ekelt lyckad! laddar upp en bild på det jag har handlat och sen ska vi ner och börja fixa lite oliv snacks och gottis innan maten, sen blir det mys middag framför mello! Älskart :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback