stress

Kom hem för typ en timma sen och har bara städat rummet nonstop. Behövdes! nu är det fint med nya lakan och INGA kläder på golvet ! Känns underbart, men är fortfarande skit stressad av någon anledning. Har åkt komenalt fram och tillbaka i stockholm och runt och hej och hå! Och förutom det har jag då jobbat, tar skit mycket på krafterna och mina ben håller på att dö och jag är piss trött. Men även fast jag är så "utmattad" (gnäll lite mera när du ändå håller på Nathalie!?) Så känner jag mig fortfarande jätte stressad. springer runt här och gör en massa även fast det inte behövs, jätte konstigt inte ens när jag sitter i soffan framför tvn( som jag gör nu) är jag lugn? Stresssjukdom påväg eller vad ? ;) Haha nej inget att skämta om.
Men efter jobbet idag drog jag till karlberg och mötte upp Bellson Och Hanna och så åkte vi tillsammans till sollentuna centrum. där träffade vi Sebbe och tog en fika innan vi drog oss hemmåt. ska visa sen vad jag shoppade igår i Bromma blocks med hanna och bellson! Lite smått och gott och några OTROLIGA godingar! puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback