Blogg frågor

Svarar på lite frågor nu! Sen blir det sängen :)



SVAR:
Herre gud Amanda! Det gör jag med, vi hade en underbar tid tillsammans kan man verkligen säga! Längtar ibland tillbaka! vi var ju trots allt BÄST ;) Ibland är det riktigt härligt att titta tillbaka på gamla videos och bilder! man mår lite extra bra då ;)
OM: SJUK KVÄLL !:



SVAR:
Tror inte att jag berättade hur Kemi-provet gick. men det gick åt skogen -.- SÅ jaa Filippa! jag hade kunnat ringt dig för dina störningar hade inte gjort någon skillnad! Höhö...
OM: träning- bromma blocks PLUGG:



SVAR:
Om jag förstår dig rätt så menar du den svarta ? (bilden längst ner) Denna köpte jag på någon random Affär i Göteborg, vet tyvärr varken vad affären hette eller vilken gata den var på! Men tackar som frågar, för det måste ju betyda att du tycker om den? ;) Skriv namn nästa gång! Kram :)
OM: Hemma från Göteborg!:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback