hemskt

Okej de senaste inläggen har bara handlat om mig och att vara sjuk? Haha och alla överskrifter har varit sådär "/ haha ! Även denna men av en helt annan anledning! Tittade igenom lite sommar kläder och kläder till indonesien! hihi åker dit snart :D Allt är bokat och klart och vi ska bo på värsta placen måste visa er sen! men aa iaf, jag tittade då runt på lite kläder på nätet bla på Nelly.com. Då fick jag syn på ett väldigt snyggt Linne! så jag klickade in på bilden och skulle se om det fanns flera färger. Och då hittade jag denna bild

Jag vet att man inte ska klanka ner på andras utseende osv. Hon kanske inte alls har anorexia även fast det ser ut så. Jag vet inte vad ni tycker ? Men jag tycker själv inte att det är okej. Jag är inte skit smal men det har ingenting med att jag inte tycker att bilden är okej. Anledningen till att jag reagerar är först att denna modell kan inte må bra? Och alla dessa ungdomar som tittar på denna sida? Hur reagerar vi lixom? Vissa kanske tycker att detta är snyggt och vill va såhär? Baah... Inte ok :( bara hemskt. För annars tycker jag att Nelly har vääldigt väldigt snygga modeller! Hihi Nästan som man vill ha en hemma lixom ;)

Funderar på att köpa den här? Finns i blått grått rosa gult och grönt tror jag? Väldigt fint! Men då kan man ju inte ha någon bh på sig, det pajjar ju hela grejen. Men då ska brösten hänga fritt eller? haha! måste tänka på det där asså ^^ pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback