Influensa

Ja jag har fått influensan. Eller spånga sjukan som Oliver sa igår när han ringde och ville prata, haha! Förorten sprider virus ! höhö :D Har ju inte bloggat sen Romme och om jag ska vara ärlig så när jag kom hem från Romme var jag dödstrött och på torsdagen började jag känna mig väldigt trött och i fredags blev jag sjuk och igår slog allt ut. 39 graders feber kall svettades och trodde att jag skulle dö. Så jag har inte ens orkat flytta mig från soffan till datan förns nu då jag bestämde mig för att jag är tvungen att skriva ett inlägg för er! Antar att ni har varit väldigt väldigt väääldigt oroliga! haha eller? Jag är inte död iaf :) Men alla ni som bor i spånga (de flesta som följer mig och min blogg som hökar) ;) Va försiktiga! och ät medicin i förbyggande syfe för fyfaan ni vill inte må såhär, kommer ej till skolan imorn. Måste vara hemma. Men ska titta vidare på tv nu med lillesyrran som också är sjuk. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback