Lycklig ♥

sorry för att jag inte har skrivit något ALLS på en vecka ? Gud vad jag känner mig dålig ! Jag hade ett underbart nyår med linn och pontus och vi hade det skit mys, mycket skrik och hoppande blev det när alla raketer skjöts upp i luften, Jag fick hade iallafall den bästa starten på det nya året med underbara människor, tror linn drog vid 4 tiden ? då blev det bara mys efter det :)

Hur ni haft en bra start på året ? Har eran vecka varit bra ?  Min har varit underbar ! igår va jag och älsklingen ute med vännner, men alla andra dagar har vi bara myst hemma! måste ta vara på tiden tillsammans juh ! ikväll var vi på middag hos mormor och morfar med släkten och hade en jätte god och trevlig middag :) Sen imorn ska vi till värmdö till mammas kompis och mysa, ska försöka ta med mig tuch paden så jag kan blogga lite, vi sover där och kommer hem någon gång på lördagen och då blir det bara mys. För älsklingen åker hem söndag kväll :( tiden går för fort ! njuter så länge det varar ! nu blir det mys i soffan och Hockey! puss :)

1 år och 4 måndager nu med dig ♥
på nyårs afton, under raketfylld himmel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback