Outfit+ Facelook

Denna dag var extremt jobbig, det var enormt svårt att gå upp imorse och jag var gråtfärdig av någon anledning. men jag satte på Vakna med The Voice och blev genast på bättre humör. Så jag och Linn traskade till bussen imorse och tog den till skolan och dagen var bra för att vara en skoldag :) Tur att jag är omringad av mysa och härliga vänner :) Även fast man saknar det gamla väldigt mycket också.  Efter skolan tog jag och linn 117 till Spångafolkan lämnade lite på posten och filmer och sedan gick vi hem därifrån och gick vidare till Limpans hem, där bakade vi lite och degade i soffan, mys !

Idag tog vi ner alla jul saker :'( julgranen är veck och allt är borta! men det skulle ju bort nån gång... Men jag tvingade mamma ha kvar stjärnorna i fönstrerna och ljusstakarna! vintern kan gärna försvinna men jag vill INTE ta bort julen ! älskar julen! gör inte ni ?Men nu ska jag prata vidare med älsklingen puss !

 dagens Outfitt!
 
Facelook today :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback