Romme soon!

Kom och tänka på en grej när jag vaknade imorse, (vid 12 tiden). Vi ska fan till Romme snart ! Med skolan och grejs, jag och tjejerna har redan bestämt vem man ska sitta med och vilka som ska åka ! haha :) Snacka om berädda!  Tror vi åker den 25:te Januari ? Något sånt är det iallafall. Har bilder från när jag senast var i Romme. haha är inte direkt nån värdsmästare på att åka skidor om man säger så, men jag lyckas stå och ta mig fram bra iaf :)

Idag är det sista dagen på lovet. ska bara chilla galet och mysa i soffan med Älsklingen på Linjen, saknar honom såå !


Kommentarer
Postat av: Jenny

allt bra? :)

2012-01-09 @ 16:33:31
URL: http://jennyhanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback