träning- bromma blocks PLUGG

Herre gud pluggade hela kvällen igår och därför bloggade jag inte och för att jag var med linn och Parisa på dagen. Och kunde inte sätta mig med en data framför näsan för olika skäl just då :)

Men slutade vid 1 idag och ska nu gå och träna med limpan och när vi kommer tillbaka blir det snabb fixning innan jag drar vidare till hannish till bromma blocks. Antagligen tar jag 118 och sen 112 och hon hoppar på, vi får se! Måste plugga sen också... för jag har kemi prov imorn och det är GRYMT svårt... fattar 0. Hatar verkligen Kemi, vi har inte ens nytta av det i framtiden? suck -.- hoppas jag får bättre än E iaf.. "/ Håll tummisarna! Men ska kila iväg nu, Bjuder på en bild från dagen


Kommentarer
Postat av: filippa

men hallå ring mig när du har prov vetja! då kan jag sitta och störa dig och så blir allt skitbra :)

2012-01-20 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback