Godmorgon sunshines !

Vaknade vid halv 7 idag och kunde inte somna om! så la mig och började spela på tuch plattan och tillslut pallrade jag mig upp och drog mig till duschen och duschade i 30 min, skrubbade kroppen tvålade in mig med en massa olika tvålar så jag doftar underbart ikväll! jag och oliver ska nämligen iväg på en fest! kommer bli grymt :) Sen fixade jag lite naglar och ansiktet, smörjde in hela kroppen med kräm och body butter, så nu känner jag mig riktigt fräsch! Blev lite avundsjuk på nermia dock som köpte en jätte härlig Body butter igår med Mango doft från body shop. Riktigt god! Själv har jag den lila som är någon slags blom doft ? Men aja den doftar prima den med!

Så nu är jag hel vaken och ny duschad och mår alldeles utmärkt! Folket i huset vaknar vid 9 för vi har spa tiden vid halv 11. Sen kommer oliver somsagt vid 2. puss!

No makup !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback