Skidsemester

IDag var ista prao dagen för alltid! höll jag på att säga, ska praoa tre dager till innan påsk men ändå :) Det har faktiskt inte varit så tråkigt, utan helt okej. Sköna människor och härligt folk som man mötta iaffären :) Och fick ganska många människor att köpa rätt grejer och mycket! ;) Affärskvinnan här!

Imorn vid 6 går bilen från huset och brummar iväg mot Romme, Vi ska iväg med Linas familj och åka skidor i 2 dagar och sova 1 natt på hotell (imorgon) Så kommer inte kunna blogga imorn dåra :) Gör några tidsinställda inlägg eller så lyckas jag kanske skriva något innan vi åker. Kameran följer med så förhoppningsvis har jag ha många bilder att ladda upp p åsöndag! för på lördag komemr jag inte heller kunna blogga för att vi ska hem till Lina direkt efter romme och hämta upp nån snabbmat påvägen innan vi kommer dit och ska kolla mellodifestivalen i soffan! Ska bli super mysigt efter en lång dag i backen :) kommer ha träningsvärk! hehe. Har också ett
par nya överdragsbrallor KNALL ROSA som ska invigas imorn! hihi :D TaggaD! puusss 

Håll utkik för ett nytt "inspiration" inlägg kommer att dyka upp i helgen! Bilder värda att se kan jag bara säga ! :D Hoppas att ni kommer få en underbar sista helg på lovet och Glöm förfan inte att njuta!!!! Inte långt kvar nu ! Pusss ;)

Bilder från när vi va i Romme förra året, herre!

Herre gud kolla ögonbrynen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback