Långt inlägg...

E hemma med mina älsklingar Elsa, Linn och Ewa och bakar tills imorn. Vi ska ha big business i skolan? Det är typ att man har ett eget "företag" med anställda och sånt dära och så går man runt och handlar grejer för låssas pengar :P Det är nice som fan i promise you! Och vi har disco med alla killarna ;) Idag träffade jag Gurra min broder och typ några andra och Julia.k va med!? Mhm.. som typ alla vet så har jag dissat henne och så eftersom hon har svikit mej så många gånger? Och nu har jag fått reda på att Gurra e skit bra kompis med Julia.k :O Ni fattar hur jävla överraskad jag blev!? Är lite ledsen och så för det men jag kan ju inte styra över honom och Hanns liv, right? Ska jag bli kompis med Julia igen bara för att vara bättre kompis med Gurra? Eller ska jag bara skita i allt och inte bry mej längre och låta andra kämpa? Vet inte riktigt :( Jag har ju andra? Sen har jag fått reda på att en tjej som står mej skit nära och då menar jag det har sagt "hämlisar" som jag har sagt tiill henne till andra. fattar ni vad jag menar? Mitt liv är värsta röran just nu men det är väll bara att kämpa vidare. Jag har ju Mina riktigt älsklingar Elsa, Linn och Ewa? Men slut på tråkigheter, Jag fick MVG på mitt matte prov! Så jävla nöjd!! ;) Ska baka nu puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara börja säga att jag älskar din blogg!!

jag vet precis hur du känner! jag hade samma problem med min kompis. och jag valde att bli kompis med henne igen, och det var det bästa jag har gjort i hela mitt liv allt är som vanligt. det här var ett och ett halvt år sen och hon har inte svikit mig det minsta. så att om jag vore du skulle jag ta chansen <33

2010-05-27 @ 17:09:41
Postat av: N

Okejj, då vet jag :)

2010-05-27 @ 21:28:24
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du e bäst!!

o du - Ta vara på de kompisar som inte sviker dig, se till att vara lojal med dem och inte svika själv heller. Spill inte tid på folk som inte ger dig energi! Livet är för kort för att slösa bort sin energi på konflikter! Lev, var glad och njut av varje dag solen går upp!

PoK

2010-05-28 @ 08:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback