Data och Koss

Jaa nu har jag shoppat lite, data och Koss! Datan är svart och skit skön och as fin! Lägger in bilder senare (: Nu kommer från mitt lilla kalas igår (:
<
Smeten till mina tårtor (:

Färdig för att sätta in i ugnen (:

Klara :D

mamma mormor och lilla jag (:

Jag och mammsen





Vita jeans leggins

Armband

Blyerts pennor

ett Linne

Jätte söt tunika

En nagelacks torkare :) när man trycker på en knapp blåser apan på naglarna så dom torkar fortare! Ett rosa glittrigt nagelack fick jag med :D

örhängen :D

Antecknings bok :O)

Mascara, nagelack och två läppglans

Aniktssmask

Sminkborttagnings servetter

Svart väska

Nya Skidglasögon

Nötkräm från filippa (:

Svart kajal penne från filippa (:

Ring från Filippa

Läppglans från Amanda Hanna och Elsa

Mascara från Hanna elsa Och Amanda

Nagelack från amanda hanna Elsa

Trosor i vitt svart och grått (:


Kommentarer
Postat av: Hanna

fett fin dress du har på dig på bilderna ! ;O

2010-05-02 @ 21:29:26
URL: http://hannasl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack, gmn :P

2010-05-03 @ 15:22:46
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback